Încheiere etapă de colectare pentru “Un dar, un zâmbet”

Cu o cameră plină de saci cu jucării şi haine, cu o oboseala dată de multă treabă şi multă căldură, dar mai ales cu un sentiment de împlinire, am terminat de colectat hăinuțe și jucării în cadrul  activității “Un dar, un zâmbet” desfășurată în contextul proiectului SET- Sunt European Tânăr, finanțat de Comisia Europeană prin Programul Tineret în Acțiune.

Vă mărturisesc sincer că aşteptările mele înainte de eveniment au fost destul de joase, nefiind sigură dacă activitatea a fost destul de promovată pentru public, însă din fericire mi-a fost demonstrat contrariul. Încă de la început, de când organizatorii de la Alambicul de Arte au venit cu 7 sacoşe de jucării, mi-am dat seama că impresiile mele au fost greşite şi că activitatea noastră va fi una reuşită.

Şi aşa a fost! Deşi ne-am confruntat cu temperaturi ridicate, ne-am organizat şi ne-am luat responsabilitățile în serios. Echipele de voluntari s-au împărțit, unii în foișor, iar alții și-au găsit un loc perfect pe iarbă, la umbră, pentru nişte jocuri de societate alături de persoanele care au dorit să ni se alăture.DSC_0417 DSC_0528

Am petrecut 5 ore alături de persoane minunate, care au hotărât să-şi aloce din timpul de odihnă pentru a face o donaţie unor copii care au cu adevărat nevoie, am avut parte de muzică şi o atmosferăcolorată datorită evenimentului “Alambic de Arte”, care a fost în desfăşurare în același interval, şi datorită prietenilor noştri de la Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Neamț, care au aprins lumânări, așezate frumos în forma unei fundiţe,  cu scopul de a atrage atenţia asupra riscului reprezentat de consumul de stupefiante.

Am fost impresionați de câțiva tineri nemțeni care au venit să sprijine acțiunea nostră după ce au citit în ziarul Realitatea și au aflat de activitatea CREED.

Partenerii locali ai asociației CREED sunt: Asociația Sens Civic, Direcția Județeană de Tineret și Sport, Primăria Municipiului Piatra Neamț și Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Neamț, structura teritorială a Agenției Naționale Antidrog.

Pozele de la eveniment se pot găsi pe pagina de Facebook a C.R.E.E.D.: https://www.facebook.com/CREEDromania . Vă mulţumim că aţi ales să ne ajutaţi să oferim un Dar şi să primim un Zâmbet!

DSC_0534

Curând vom reveni și cu fotografii de la acțiune de împărțire a darurilor dvs.

 Maria Târnovanu, voluntar CREED

Lasă un răspuns

