O noua impresie asupra proiectului „Are we different?”

Are we diferent ? – Nu. Din primele minute de când am ajuns aici am ştiut că experienţa pe care o voi acumula va fi una unică. Cele paisprezece zile de proiect au avut o influenţă majoră asupra viziunii mele privind lumea înconjurătoare. Am devenit mai tolerantă. În ceea ce priveşte personalitatea mea, proiectul „Are we different” m-a ajutat să mă autodetermin şi să aflu până la urmă cine sunt, ce vreu şi care este rolul meu în comunitate. Tot aici am învăţat că nu e atât atât de simplu să motivezi societatea să se schimbe spre bine şi că pentru aceasta ar trebui să depun un efort major. Prin activităţile petrecute în cadrul proiectului am devenit mai încrezută în mine, exprimându-mi idei cu mult mai liber.Însă, cel mai mare impact asupra mea a fost ultima activitate petrecută în biblioteca din Piatra-Neamţ. Acolo a trebuit să fac cel mai mare efort şi să atrag atenţie chiar şi la cel mai mic detaliu pentru ca să nu să se simtă careva din copii exclus sau neglijat. În ceea ce priveşte participanţii din cadrul proiectului pot spune că sunt nişte persoane foarte sociabile şi prietenoase. În acest scurt timp am reuşit să facem amiciţie, necătând la faptul că avem opinii şi păreri diferite. Generalizând aici şi revenind la ideea de bază, proiectul „Are we different” înseamnă pentru mine prietenie, cooperare, experienţă profesională şi încă o treaptă spre perfecţionarea propriului eu.

M.I

Lasă un răspuns

