Abisul propiu

Are we different?

Ce a însemnat acest proiect pentru mine?

             A  însemnat un nou pas în viață, o armă de încredere împotriva indiferenței în cadrul societății. Prin acest proiect m-am descoperit pe mine însumi: ce e bun și ce trebuie să perfecționez pentru a atinge treapta dorită.

Sosind în Bicazu Ardelean am conștientizat aflîndu-mă într-o familie de tineri unită, prietenoasă și destul de veselă…!!! Mediul și toate conditiile oferite aici au sărit peste toate așteptările si prejudecățile mele.

Personal, pentru mine toate activitățile organizate de către CREED m-au influențat îndeosebi prin însuși faptul că au scos în evidență valorile cooperării unui grup de tineri lideri. Eventual, totul m-a afectat: anume să mă cunosc și să CREED în mine.

Tinerii sunt viitorul țării, speranța în ziua de mîine. Iar EU sunt unul din Ei. Viitorul îmi e în față și nu am nimic altceva de făcut decît să acționez.

Proiectul ”Are We Different?” a lăsat o multime de efecte bune în Abisul propriu. Un nou peisaj al vieții privit radical dintr-un unghi opus.Viața fiecăruia recapătă sens cînd ești alături de prietenii și semenii cu care găsești o limbă comună.

Și mai surprinzator cred că pentru fiecare din noi e faptul cînd plecăm într-un schimb de tineri din două țări complet separate, iar la un moment dat realizăm ca de fapt suntem același popor cu tradiții și obiceiuri comune, iar diferențele sunt unele minuscule.

Într-un sfîrșit fericit al acestui proiect pot ferm să spun că totul a fost minunat. Și aș dori să mai dureze acest schimb de tineri încă cel puțin două săptămîni așa cum e o buna organizare a timpului de vară. Mi-e frică că deja e imposibil, și niciodată nu vom mai acumula aceste impresii. Dar vor perpetua mereu noile experiențe,viziuni și idei după derularea proiectului.

-Are we different?

-No,we are not. We are the same, forming a beautiful, united Nation.

Un sincer mulțumesc, si doar dintr-o simplă modestie pot să spun că am fost cei mai bravo!!!

We are the best from the best!!!

N. S.

Lasă un răspuns

