EU, tânărul european

ImageImageImage

Activitatea Tânăr informat, tânăr implicat

Am anunțat, am informat, am selectat și am adunat 100 de tineri.

Ziua 1

Vineri, 11.05.2012 ne-am adunat cu toții la Gara din Piatra Neamț. Suntem tineri cărora ne pasă de comunitatea nemțeană, vrem să aflăm mai multe despre ceea ce înseamnă cetățenie europeană, voluntariat, participare activă, diversitate culturală, dialog tinerilor cu responsabilii de politici de tineret de tineret. În drum spre locația în care se va desfășura activitatea Tânăr informat, tânăr implicat, ne-am oprit la barajul de la Bicaz pentru a lua a lua o gură de aer curat. Am ajuns în Durău, ne-am cazat la hotel Bradul. Locația este retrasă, personalul este primitor, iar noi abia așteptăm să înceapă sesiunea.

1 comentariu

  1. Valentin said,

    16/05/2012 la 16:04

    Unul dintre cele mai grozave proiecte la care am participat! A fost o placere ca am participat si ca am avut oameni de inalta calitate care ne-au fost indrumatori si care ne-au introdus in tainele educatiei non-formale!


Lasă un răspuns

