„Are we different?”

Vizita de planificare în avans

05-06 Mai 2012

Pentru a asigura buna desfășurare a proiectului ”Are we different?”, finanțat prin programul Tineret în Acțiune am întreprins o vizită de planificare în Neamț. Timp de două zile, alături de colegii de la C.R.E.E.D, am discutat despre activitățile proiectului conform agendei întâlnirii, stabilită anterior și am selectat, din aproape 100 de aplicanți, 10 norocoși din Republica Moldova și 10 din România care vor petrece 2 săptămâni în Carpați.

Am avut posibilitatea să descoperim atracțiile turistice ale județului Neamț și din împrejurimile acestuia, am vizitat pensiunea unde vom fi cazați, am mâncat dulceață de afine și ne-am potolit setea cu apă curată de izvor de munte.

Împreună cu echipa C.R.E.E.D am propus o serie de activități pentru consolidarea grupului, care sperăm să fie pe placul participanților, mai ales că aceștia sunt de vârste diferite. Au existat, de asemenea, dezbateri și discuții serioase, pentru că proiectul are și un scop cognitiv.

Este o adevărată provocare să încerci să găsești diferențe, de exemplu, dintre moldovenii de pe un mal și altul al Prutului. Suntem foarte curioși să vedem dacă participanții vor reuși, pentru că noi, în timpul vizitei de planificare, am găsit prea puține. Deci…ARE WE DIFFERENT?

Ana, lider de grup organizația AXIS, Republica Moldova

Lasă un răspuns

