Cu mana-ntinsa

„Ministrul Educatiei merge prin piata la cumparaturi! Se opreste la taraba cu legume, cere 2 kilograme de rosii si aude:

– Buna ziua domnule ministru! Poftim rosiile!

– Buna ziua! Ma cunoasteti?

– Sigur, vedeti dumneavoastra, eu am fost profesor. Dar…salariul mic, am renuntat, acum sunt vanzator de rosii, e mult mai bine!

– Ma bucur ca va merge bine!

Pleaca ministrul si in drum se opreste sa cumpere paine:

– Dati-mi o paine, va rog!

– Poftim, domnule ministru!

– Multumesc! Ne cunoastem?

– Sigur, vedeti dumneavoastra, eu am fost profesor. Dar…salariul mic, am renuntat, acum sunt vanzator de paine, e mult mai bine!

– Ma bucur sa aud ca va merge bine!

In drum spre casa, ministrul vede un cersetor si se indura sa-i dea o bancnota.

– Va multumesc domnule ministru!

– Vai, dar de unde ma cunoasteti?! Sa nu-mi spuneti ca inainte de a fi cersetor ati fost profesor?!

– Nuu domnule ministru. Eu sunt profesor si acum, dar am o fereastra!”

Un banc pe care poate ca nu l-as fi scris, insa m-a inspirat un articol de pe blogul Diacritica!

1 comentariu

  1. Silviu said,

    24/01/2011 la 17:00

    e de 10


Lasă un răspuns

