Inainte

Stau si ma intreb ce inseamana succesul. Realizari, bani, recunoastere sociala? Pentru mine, succesul inseamna implinirea ca am facut un lucru, mai bine decat credeam ca pot sa-l fac si ca am dat totul pentru a reusi.

Inainte?! Ei bine, da. Inainte, in cuvintele zileleor noastre, e tradus prin proactiv. Nu vreau sa stau si sa astept sa mi se intample lucruri. Eu imi doresc sa fac ca lucrurile sa se intample. Pamantul se invarte de mii de ani la fel, miliarde de oameni se nasc si mor, dar cu toate acestea noi suntem unici.

Si in fiecare zi, aleg un lucru nou pe care sa-l fac. Un cuvant nou, o idee noua, sa simt ceva nou. Au trecut atatea zile in 25 de ani, si mai sunt inca atatea lucruri noi de facut. Curaj, putere, ambitie, incredere, pasiune, dragoste.  Cu ele ar trebui sa ne obisnuim, sa mergem inainte si sa luptam pentru ceea ce ne dorim, e bun, si ni se cuvine.

Este usor sa strici, sa jignesti, sa darami. Inainte de a face asta, ma gandesc daca ma face un om mai bun, mai puternic, sau daca imi da mai multa incredere in mine. Si raspunsul nu a fost niciodata pozitiv. Bucuria mea vine din bucuria celor din jurul meu, si increderea in mine vine din sentimentul implinirii.

Inainte de orice, suntem oameni. Si ne alegem viata. Eu vreau sa reusim sa cream o lume mai buna pentru noi si pentru copii nostri. O lume mai verde, un cer mai albastru, o noapte senina! Fara frica de oameni, fara teama de necunoscut.

Tu, prietenul nostru, ce vrei?

Lasă un răspuns

