ZÂMBEŞTE, ŞI TU

Cum să protejăm natura nu trebuie să fie o simplă întrebare, căreia să-i ataşam diferite răspunsuri, ci trebuie să fie un îndemn pentru a a ne mobiliza şi a face ceva în adevăratul sens al cuvântului pentru mediul inconjurator.

Aşa cum cele 10 porunci, te îndeamnă să NU faci lucruri pentru care mai târziu să regreţi, aşa trebuie să avem în vedere şi păstrarea naturii, dar acest lucru trebuie să vină în primul rând din suflet şi pe urmă din conştientizarea distrugerii unei întregi planete. Pentru mine, ca simplu om, natura reprezintă sursa de energie, locul în care-i zâmbesc soarelui şi el mă răsfaţă înapoi cu razele lui, verdeaţa, parcul în care am trăit atâtea amintiri cu prietenii mei, şi multe altele. Cred că aş renunţa la zâmbet în ziua în care natura asta atât de frumoasă şi pe care am căpătat-o fără a da ceva în schimb, n-ar mai exista.

Astăzi, suntem martori la distrugerea naturii, dar putem schimba acest lucru prin campanii de conştientizare a poluării, prin stimularea interesului elevilor, tinerilor pentru cunoaşterea şi protejarea zonei în care trăiesc, acesta trebuie să reprezinte obiectivul nostru principal.

Noi putem schimba lumea, spun acest lucru deoarece atunci când credem cu tărie în ceva reuşim să ducem la bun sfârşit acest lucru, iar printr-o echipă motivată, care doreşte să vadă din nou acel verde care te face să pluteşti, vom reuşi. Vom reuşi, pentru că vrem să trăim într-o ţară cu oameni veseli, oameni care să aibe o viaţă echilibrată.

Prin protejarea mediului înconjurător, a apei, a solului, folosirii responsabile a energiei şi resurselor, prin demararea campaniilor de protejare a acestora, cred, că atunci când mă voi uita pe cer voi revedea acel curcubeu al copilăriei mele fericite, şi voi respira aerul curat, călcând cu delicateţe prin iarba verde din oraşul meu.

Ştiu că vom reuşi! Exuberanţa, veselia şi zâmbetul nostru va face posibil acest lucru, şi vom vedea verdele acolo unde griul s-a instalat deja.

Articol pentru concursul Ecologie de poveste – A.A-A

8 comentarii

  1. ANDREEA said,

    24/08/2011 la 08:20

    La multi ani GREEN!AZI IMPLINIM DOI ANISORI!
    IMI AMINTESC CU DRAG DE VOI SI IMI DORESC NUMAI REALIZARI PENTRU FIECARE IN PARTE!
    O ZI MINUNATA AZI!
    VA PUP,
    ANDREEA

  2. bianca said,

    17/09/2009 la 21:42

    cu tine langa noi sigur vom schimba griul in verde. esti cea mai convingatoare persoana pe care o stiu si care poate duce un lucru propus pana la capat:D
    Ma bucur ca ai avut parte de o experienta de neuitat! puup

  3. valentina said,

    11/09/2009 la 14:07

    sunteti cu totii niste copii motivati!

    • creedromania said,

      12/09/2009 la 12:26

      Multumim Valentina.
      Uneori, ne dorim sa mai fim copii🙂

  4. Vlad said,

    11/09/2009 la 10:48

    Ma bucur mult ca v-am cunoscut! Sper sa mai am ocazia sa particip la actiuniile organizate de C.R.E.E.D.

    • creedromania said,

      12/09/2009 la 12:27

      Hey Vlad. Ramai aproape, si poate ne vedem la urmatorul proiect!

  5. andreea said,

    10/09/2009 la 21:43

    ma bucur atat de mult ca-mi vad gandurile asternute in pagina asta atat de draga mie de ceva timp..si cel mai tare ma bucur ca am ZAMBIT SI m-am simtit minunat alaturi de prietenii mei care au facut parte din C.R.E.E.D…cei care cititi povestile noastre, ne cunoaste-ti indirect!!!
    suntem o mana de oameni care s-au simtit atat de bine, incat cred cu tarie ca daca am mai avea inca odata ocazia sa petrecem o saptamana undeva n-ar sta nimeni pe ganduri indiferent de locatie si indiferent de ce ar trebui sa facem:)
    va pup!va doresc la toti zile cu soare!

  6. ioana said,

    10/09/2009 la 16:29

    Cu asemenea oameni optimisti cu siguranta vom reusi sa salvam zambetul nostru!


Lasă un răspuns

