Proiectul GREEN in imagini – Un grup de veseli prieteni

2 comentarii

  1. 13/09/2009 la 12:49

    Imaginile sunt pline de energie pozitiva si surprind gradat momentele esentiale, de cand ne-am cunoscut si pana cand am devenit prieteni sinceri, pana cand am prins incredere unii in altii si am ras impreuna, de parca, intr-adevar, mai aveam doar o singura zi de trait. Ma bucur mult ca le-ati postat si ca le-am putut salva si eu, pentru ca nu aveam prea multe poze cu tot grupul, avand in vedere ca alergam mereu de colo-colo ca sa-i prind pe ceilalti in actiune. Multumesc inca o data pentru o experienta minunata si astept date legate de noul proiect!

    • creedromania said,

      13/09/2009 la 14:18

      Buna Diana! Avem in acest moment pregatite 2 noi materiale cu poze, printre care si o arhiva ce contine 80 % din pozele facute la proiect. Urmeaza un mail….Bafta!


Lasă un răspuns

