Viata e frumoasa

In fiecare seara revin cu aceeasi pasiune catre ceea ce ma preocupa in ultima vreme. Suntem tineri, avem o sumedenie de oportunitati, dar de cele mai multe ori refuzam sa privim in directia lor sau pur si simplu inchidem ochii.

Mi s-a intamplat sa-mi fie frica, sau rusine, sa urmaresc un scop, si de multe ori am spus „Lasa, vad eu cum fac”. Lasitate? Ignoranta? Indiferenta? Din stari de fapt au devenit simple cuvinte pentru mine, sau inamici cu care lupt oriunde ii intalnesc.

Va intrebati ce-mi place? Fiecare milisecunda din viata mea! Am descoperit ca, indiferent de varsta pe care o ai, viata are intotdeauna ceva bun pentru tine.

Copiii au rasul, si descoperirea pentru prima oara a unui obiect nou, au placerea demontarii unei jucarii, si a intalnirii unui alt pui de om; Adolescentii au emotia primului sarut, placerea de a fi ascultati ca un om mare, si libertatea de a face ceea ce vor.

Maturitatea ne aduce pasiunea si romantismul, responsabilitatile multe si concediile departe de serviciu. Fericirea vine odata cu primul copil. Si ramane vesnic.

Iar la varsta senectutii, ne dorim linistea interioara, si zambetul zglobiu al nepotilor. Tot acum e si perioada in care descoperim lumea de langa noi si calatorim in zari necunoscute, visand la infinit. Intelepciune!

Pentru multi, poate ca nu e asa. Sau poate ca nu o stiu inca, sau nu vor sa recunoasca. Si atunci ma intreb, pentru tine cum e? Daca ai alte pareri, daca pentru tine momentele vietii au o alta semnificatie, arata-ne si noua. Cu totii vrem sa stim ce are viata frumos de aratat.

Cat timp iti scrii raspunsul, lasa-te invaluit de muzica. Inspira putere si expira tot ceea ce este neplacut. Tu esti puternic. Si bun. Ai incredere in tine, si fa bine. Viata noastra este frumoasa, asa ca si noi suntem frumosi.

C.R.E.E.D.em in tine!

1 comentariu

  1. andreea said,

    31/07/2009 la 19:38

    pentru mine viata e o minune..e o minune ca ne putem impartasi in aceste momente aceste ganduri pozitive, minunate. tot ce ne inconjoara e atat de minunat! e minunat pentru ca prin ochii mei lumea are culoare, are veselie are zambet si sunet de chitara. e minnat ca am atatia oameni care ma iubesc si pe care-i iubesc, ca am cu cine rade pe-nfundate in fiecare zi.
    si ce e mai minunat? ca poti vedea orice lucrul minunat prin ochii tai si ca lumea are culoare pentru fiecare dintre noi!
    zambeste ca un curcubeu si traieste ca o pasare…


Lasă un răspuns

