Rezultate selectie

TineretYOUTH_ROSigla CREED

Asa cum am anuntat anterior, rezultatele selectiei (facuta pe baza aplicatiilor trimise) sunt aici. Felicitari tuturor celor care ne-au trimis documentele cerute si care au dovedit ca sunt interesati de domeniul ecologiei, sunt dornici sa faca parte dintr-o echipa tanara si vor sa impartaseasca din experienta lor si altora. De data aceasta nu putem lua in proiect decat un numar limitat de participanti. Dar ne extindem si ne concentram eforturile pentru a putea organiza pe viitor proiecte de o mai mare amploare.

Pana atunci, va asteptam sa mai vizitati pagina noastra http://www.creedromania.wordpress.com!

Numele din aceasta seara sunt:

ADOCHITEI-ANDRIES ANDREEA

ANDRONACHE ADRIANA VALENTINA

BINZAR ANDREEA

COMISEL RUXANDRA MARIA

DAMACHE ANCA

DRISCU VLAD ALEXANDRU

MARIN IOANA MIHAELA

MARISAC ANDREEA

MOGA MIRELA

OSMAN ENDIS

PRUNA IOANA ALEXANDRA

STANGACIU CRINA DANIELA

STOICA SIMONA

TATARCA DIANA STEFANIA

ZAIT ELENA RALUCA

31 comentarii

  1. Andronache Adriana said,

    30/08/2009 la 23:37

    He he se pare ca sunt prima care posteaza comentariu dupa revenire😀

    Tin sa va multumesc inca o data, si aici pe blog, pentru tot, ati fost extraordinari!!! Am invatat multe, am curatat, ne-am imprietenit, ne-am jucat, am ras, am urcat etc. Pe tren imi veneau in minte multe lucruri pe care voiam sa le scriu pe blog, dar uite ca le-am uitat acum. Eh, m-au napadit emotiile😛

    Imi pare rau ca nu am apucat sa imi iau la revedere de la toti si asa cum trebuie dar a fot totul foarte pe fuga. Chiar, ati mai mers cu telegondola azi? Sper ca ati ajuns cu totii bine la casele voastre.

    Ne citim pe blog si pe messenger, ca doar acum ne stim mult mai bine, nu?

    Va pup!!

    • Ioana Alexandra Pruna said,

      02/09/2009 la 10:57

      Da Adriana, am mers cu telecondola duminica. Eram vreo 7 omuleti care se minunau de privelistea aeriana a Pietrei si faceau multe fotografii la tot ce se putea.

      Am trecut deasupra leului din gradina zoologica si deasupra a vreo 2 mirese. Iar din varf am putut admira, printre mici, hamsii si bere, frumusetea Bistritei si a varfului Pietricica, savurand kurtos cu nuca si scortisoara.

      Dar sa nu uitam de atractia atractiilor din varf: The Buda of the Future

  2. Ioana Alexandra Pruna said,

    10/08/2009 la 23:00

    Bineinteles ca vin si eu, abia astept🙂 Scuzati-mi intarziarea cu care confirm totusi.

    Felicitari pentru noul aspect al blogului. Imi place mult.🙂 Imi sugereaza un are rustic pur romanesc.

    • creedromania said,

      10/08/2009 la 23:08

      Buna Ioana! Esti foarte draguta sa ne feliciti. Ma bucur ca a observat cineva🙂. Ne vedem!

  3. creedromania said,

    04/08/2009 la 16:10

    Salutam prezenta ta in randurile noastre, Rux. Acum pregatim intalnirea. Pt a putea afla detalii, te mai asteptam.
    O zi racoroasa!

  4. ruxi said,

    04/08/2009 la 15:15

    si da.. confirm si eu ca vin!!:D

  5. ruxi said,

    04/08/2009 la 15:15

    heei:) eu s rux, si stiu ca am fost selectata pt. proiect. din pacate am fost plecata o bucata de timp si nu am mai urmarit site ul:). sunt willing to find out detalii despre tabara!..

  6. o saptamana frumoasa said,

    27/07/2009 la 09:58

    o saptamana frumoasa!!
    vreau sa confirm faptul ca eu, Binzar Andreea si Anca Damache, vom fi alaturi de voi trup si suflet!!

    • creedromania said,

      28/07/2009 la 02:15

      Va multumim pentru devotament. Ne vom stradui sa fim la inaltimea increderii pe care ne-o aratati. Impreuna vom desoperi ce inseamna o echipa valoroasa!

      Spor in toate!

  7. zambeste!! said,

    23/07/2009 la 13:58

    salutare la toata lumea:)!!!
    citesc aici toate comentariile, si sunt extrem de fericita ca o sa petrec alaturi de oameni optimisti, dornici de a face ceva cu adevarat „green”!!observ ca toata lumea confirma locul, nu cred ca mai este nevoie sa va spun ca nu mai scapati de mine!!vin negresit!
    va trimit toata veselia mea si tot zambetul meu!
    traiti colorat si lasati-va rasfatati de SOARE!!
    va pupa,
    andreea

    • creedromania said,

      23/07/2009 la 14:43

      Andreea, sa aduci cu tine multa veslie, pt ca noi venim cu inimile deschise spre toate lucrurile bune. Si in plus, eu imi doresc si putina racoare.
      Asadar zambet,veselie, culoare si racoare! Se poate?

  8. Adrian said,

    23/07/2009 la 00:22

    Buna si felicitarii castigatorilor !!!
    Daca am inteles bine acestora li-se va asigura cazare gratuita din partea organizatrilor…
    As vrea de la organizatorii mai multe detalii despre proiect si despre activitarile care vor avea loc in cadrul acestuia. Deasemenea as vrea sa stiu daca exista posibilitatea de participare pe cheltuiala proprie, cazare la prensiune in apropriere sau loc de campare cort …

    Adrian

    • creedromania said,

      23/07/2009 la 01:21

      Salutare Adrian. Cred ca ne dorim cu totii sa facem parte dintr-un grup mare, dar acest proiect a fost conceput pentru un numar limitat de persoane. Ai inteles bine, cazarea si masa sunt oferite de catre noi.
      Calitatea sesiunilor de lucru, gradul de implicare si interactionare al participantilor precum si crearea de legaturi la nivel personal au fost criteriile care au condus la selectarea a 15 participanti, nici mai multi si nici mai putini.
      In proiectul GREEN, aspectele financiare au un impact redus asupra numarului participantilor comparativ cu criteriile enumerate mai sus.
      Propunerea lansata de tine este binevenita, dar din perspectiva noastra nu poate fi pusa in aplicare in forma aceasta din doua motive:
      1. Participarea ta, pe cheltuiala proprie, ne obliga sa facem demersurile necesare astfel incat sa aducem in proiect si ceilati participanti care poate nu au posibilitati financiare, nu se regasesc in lista de 15, desi ar fi meritat cu prisosinta sa participe daca erau mai multe locuri disponibile.
      2. Ar trebui regandit proiectul, astfel incat sa permita prezenta a mai multor participanti si ar trebui suplimentat numarul formatorilor care vor gestiona sesiunile de lucru.
      Avem in vedere propunerea ta si vom gasi o modalitate pentru a putea sa o punem in practica, intr-o forma sau alta.

      Mai multe informatii despre proiect vom oferi zilele urmatoare cand vom posta noi articole.

  9. mirela moga said,

    23/07/2009 la 00:08

    Nu ne puteti trimite pe mail niste date de contact ale participantilor, poate ca suntem din aceeasi zona a tarii si ne va fi mai usor sa rezolvam cu transportul…
    ps: eu sunt din jud. Alba, Lancram-„satul lui L.Blaga”:)
    Multumesc!

    • creedromania said,

      23/07/2009 la 00:53

      Buna Mirela! Pentru a discuta cu toata lumea iti sta la dispozitie aceasta pagina de internet. Suntem nerabdatori sa te intalnim si atunci vei putea sa ne spui mai multe despre Lancram si poetul Blaga. Sa ne trimiti poze de la casa memoriala…
      In curand vom implementa si un grup pentru discutii, astfel incat sa usuram comunicarea.
      Seara placuta!

  10. 22/07/2009 la 20:46

    Si eu ma bucur foarte mult sa fiu alaturi de voi si astept cu nerabdare sa ne cunoastem si sa schimbam pareri! Imi confirm prezenta si o sa urmaresc blogul pentru noi informatii!

    • creedromania said,

      23/07/2009 la 00:54

      Buna Diana! Vom reveni cu informatii, sub forma de noi articole, dar vom furniza detalii si in comentariile pe care le postam. Ne face placere sa vedem ca esti alaturi de noi.

  11. STOICA SIMONA said,

    22/07/2009 la 12:48

    abia astept sa pun caramida cu caramida alaturi de voi.

    • creedromania said,

      22/07/2009 la 13:42

      Buna Simona! Construim impreuna, insa doar daca caramizile vor fi ecologice!
      Ne mai citim…

  12. Driscu Vlad-Alexandru said,

    22/07/2009 la 10:45

    m-am intors abia azi de pe unde am fost plecat si tin sa va multumesc : mi-am regasit numele printre participanti! Super! Confirm prezenta!E o echipa pe gustul meu, caci dupa nume vad ca sunt foarte multe fete… Mai vorbim!

    • creedromania said,

      22/07/2009 la 13:36

      Salut Vlad Alexandru! Cand spui ca echipa e pe gustul tau pt ca sunt multe fete, te referi desigur la faptul ca sunt colege minunate, au idei f bune si nu se dau in laturi de la a se implica.
      Si tu iti doresti sa fii un membru valoros al echipei, nu?
      Te asteptam ca sa ne cunoastem si sa devenim o echipa adevarata.

      Vorbim!

  13. Adriana Andronache said,

    21/07/2009 la 20:27

    Iuuupiii ce ma bucur ca sunt si eu alaturi de voi. Confirm prezenta. Sunt tare curioasa despre cum o sa se desfasoare totul.

    Cu bine,
    Adriana

    • creedromania said,

      21/07/2009 la 21:04

      Te-am auzit Adriana. Ne vedem negresit. Sa stii ca depinde si de tine cum o sa se desfasoare totul.
      Un mic indiciu…va fi super!

  14. Endis said,

    21/07/2009 la 16:10

    Am asteptat cu sufletul la gura rezultatele selectiei si vreau sa va multumesc pt aceasta sansa de a ne intalni si interactiona. Va salut!

    • creedromania said,

      21/07/2009 la 16:58

      Endis, bine ai venit. Ne face placere sa anuntam ca tu esti castigatoarea celui de-al treilea premiu oferit. Ramai cu noi!

      Te salutam,
      Echipa CREED

  15. creedromania said,

    21/07/2009 la 14:52

    Mirela, tu esti castigatoarea celui de-al doilea premiu oferit. Sa ne vedem cu bine!
    Ceilalti?

  16. Marin Ioana said,

    21/07/2009 la 11:36

    Ma bucur sa fiu alaturi de voi!

    • creedromania said,

      21/07/2009 la 12:41

      Hey, primul comentariu de la un candidat selectat!
      Bine ai venit Ioana! Pentru ca ai postat inaintea celorlalti participanti, vei primi din partea noastra un micut premiu. Acesta este Premiul pentru initiativa si iti va fi inmanat inainte de finalul proiectului GREEN.
      Te asteptam!

      Echipa CREED

  17. Mic Oana said,

    20/07/2009 la 23:52

    ACEASTA ESTE LISTA CU CEI CARE VOR PARTICIPA LA ACEST PROIECT?

    • creedromania said,

      21/07/2009 la 00:09

      Buna Oana! Acestia sunt candidatii selectati. Ramane ca ei sa reconfirme prezenta. In continuare vom posta informatii si despre alte proiecte.
      Succes!

      • mirela moga said,

        21/07/2009 la 12:28

        Confirm prezenta! Abia astept sa ne intalnim!


Lasă un răspuns

